Այս օրերին գործատուների ու ՄՌ մասնագետների մոտ հարց է առաջանում, թե ինչպես են կարգավորվում զինակոչված աշխատակիցների հետ աշխատանքային հարաբերությունները։
Աշխատանքի փնտրտուքները վաղ թե ուշ ավարտվում են հարցազրույցի հրավերով: Երազած աշխատանքին հասնելու ճանապարին սա թերևս ամենավճռորոշ և կարևոր փուլն է: Ցավոք, երբ շատ ենք տարվում որևէ ցանկալի նպատակով, մեծանում է էմոցիաների պատճառով ամեն ինչ ձախողելու վտանգը։
Ղեկավարի համար հաղորդակցական հմտությունները շատ կարևոր դեր ունեն․ նա շփվում է գործընկերների հետ, նոր համագործակցություններ հաստատում, ժամանակ առ ժամանակ հաղորդակցվում է մրցակիցների հետ։ Այս ամենը հաջողելու համար պետք է ունենալ հստակ պատկերացումներ հաղորդակցության կարևորության և կանոնների մասին։
Միշտ չէ, որ աշխատակիցները կարողանում են կատարել իրենց աշխատանքային պարտականությունները։ Կան բազմաթիվ գործոններ, որ կարող են լինել այդպիսի իրավիճակի պատճառ, և ղեկավարը պետք է կարողանա հասկանալ և ճիշտ որոշում կայացնել։