Get our free app. It won't take up space on your device

Սև ուրբաթ՝ Գնումների ամենասպասված օրը

Ժամանց
26.11.2021
6931 views

 

Այլևս գեղեցիկ ու սպասված ավանդույթը ունի շատ հետաքրքիր պատմություն,սկսենք հենց տոնի  հայրենիքից՝ ԱՄՆ👇

 

🌚Սև ուրբաթին նախորդում է մեզ արդեն  ֆիլմերից հայտնի  Գոհունակության օրը՝  որը համախմբում է ընտանիքի անդամներին, նպատակ հետապնդելով շնորհակալություն հայտնել բոլորին՝ անցած տարվա բարիքների և օրհնությունների համար:😍

🚶‍♂️Դե, հաջորդ օրն էլ, դրական լիցքերով պատրաստվում են տարվա ամենամեծ զեղչերի մեկնարկին, որ բացառիկ հնարավորություն է ընձեռում ընտրել նվերներ Ամանորի համար,  գնելու այն ամենն, ինչ երկար ժամանակ է ցանկանում են գնել:

Ինչպես տեղացիներն են նշում՝  լիքը ստամոքսով  սպառում են նախօրեի կալորիաները խանութներում՝ մարզարահի փոխարեն: 🔥

 

 

 

 

Ուրբաթ, բայց ինչո՞ւ հենց սև: Գույնի  սիմվոլիզմը

🌚Սև ուրբաթի պատմությունը սկսվում է դեռևս  1930-ական թվականներից, երբ առևտրականներն այն գործածեցին Դեպրեսիայից /ճգնաժամից/ հետո (1929) տնտեսությունը աշխուժացնելու  և նոր զարկ տալու համար:

🔎Որոշ պատմաբաններ պնդում են, որ այդ օրը կոչվում է «սև», քանի որ դա թանաքի գույնն է, որը առևտրականներն օգտագործում էին իրենց շահույթը գրանցելու համար (այնինչ կարմիր թանաքով  կորուստներն էին արձանագրում):

🔎Մյուսները վստահեցնում են, որ Սև ուրբաթ արտահայտությունը առաջացել է 1996-ին. անվանման  հեղինակները ոստիկաններն են. վերջիններս օրն այդպես են կոչել՝ ի նշան Գոհունակության օրվան հաջորդող խցանումների, իսկ հետո այն սկսել է ասոցացվել մեծ զեղչերի հետ:

 

 

🎉Հետաքրքիր  օր՝ հետաքրքիր փաստեր

  • Միջին վիճակագրական գնորդը Սև ուրբաթին սովորաբար սկսում է պատրաստվել միջինում 5-6 շաբաթ առաջ՝ մոտ հոկտեմբերի կեսերին:
  • Այդ օրը  խանութների զեղչերը կարող են հասնել ռեկորդային  80-90%-ի, և այդ իսկ պատճառով նախքան խանութի բացվելը կարող է գոյանալ մինչև տասնյակ հազարավոր  մարդուց բաղկացած հերթ: Բարեբախտաբար, այս խնդիրն օնլայն խանութների դեպքում չկա, ուրախացնող փաստ է :
  •  Այնուամենայնիվ՝ Սև ուրբաթի ընթացքում չէ, որ ամենաշատ գնումներն են կատարվում: Ըստ վիճակագրության՝ մարդիկ ամենից շատ գնումներ են   կատարում Սուրբ ծննդյանը (ԱՄՆ և Եվրոպա) նախորդող շաբաթ օրը:
  •  Խանութներն, իրենց հերթին,  ակնկալում են այս օրը ստանալ վերջիններիս տարեկան վաճառքների ծավալի 20-30%-ը, և շատ դեպքերում, հենց այդպես էլ ստացվում է:
  • Սև ուրբաթին հաջորդող իրադարձությունն էլ պակաս կարևոր չէ՝ Կիբեռ երկուշաբթին է, որի ընթացքում IT-ընկերությունների մեծ մասը զեղչեր են առաջարկում,  սակայն վերջին շրջանում զեղչը սկսել է տարածվել նաև այլ ոլորտների վրա:

Դե ինչ, պատրաստվու՞մ եք այսօր գնումներ անել ու նկատե՞լ եք արդյոք իրական զեղչեր

 

You may also like