Get our free app. It won't take up space on your device
donemsg

You have successfully subscribed ․ You’ll receive messages when company publishes new jobs

close

Sabina Manukyan / Intercom Dialog

Number of employees: 1-15
Phone: +374 95 316550
About Us

Կազմակերպությանը անհրաժեշտ է զանգերի օպերատոր

Աշխատանքի ենք հրավիրավիրում բարեհամբույր, պատասխանատու աշխատակցի՝ սպասարկման ագենտի/մասնագետի թափուր հաստիքը զբաղեցնելու և մեր ընկերության զանգերի կենտրոնին միանալու համար:

Հաճախորդների սպասարկման մասնագետը պատասխանատու է բարձրորակ, արագ և քաղաքավարի սպասարկման ապահովման համար: Նա հանդես է գալիս որպես կապող օղակ ընկերության և հաճախորդի միջև՝ բարձրացնելով հաճախորդի վստահությունն ու բրենդի հանդեպ լոյալությունը։

Jobs at Sabina Manukyan / Intercom Dialog
Our Values

Պարտականություններ

  • Սպասարկել հաճախորդներին՝ հեռախոսազանգերի և նամակագրության միջոցով,
  • Կատարել անհրաժեշտ փասթաթղթավորում, գրանցումներ։
  • Ընկերության մուտքային և ելքային զանգերի վարում,
  • Հաճախորդներին տեղեկատվության տրամադրում՝ պատվերների վերաբերյալ,
  • Հաճախորդների հարցերին օպերատիվ արձագանքում և խնդիրների լուծում,
  • Զանգերի գրանցում և հայտերի մուտքագրում համակարգում,
  • Տրամադրել տեղեկություն ապրանքների, ծառայությունների, առաքման և վերադարձի գործընթացների վերաբերյալ,
  • Լուծել բողոքներ և խնդիրներ՝ ընկերության քաղաքականությանը համապատասխան,
  • Հետևել հաճախորդների բավարարվածությանը՝ հետադարձ կապի միջոցով,

Պահանջներ

  • Աշխատանքային փորձ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում (ցանկալի է),
  • Գերազանց հաղորդակցման հմտություններ՝ բանավոր և գրավոր,
  • Գերմաներեն լեզվի B2 մակարդակ,
  • Պատասխանատվության բարձր զգացում և խնդիրների արագ լուծման կարողություն։
  • Սթրեսակայունություն և արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
  • Թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
  • Համակարգչային մինիմալ գիտելիքների իմացություն։

Հավելյալ նշումներ

  • Ընկերությունը կազմակերպում է անվճար սեմինարներ, թրեյնինգներ նաև ծանոթացնում վաճառքի/սպասարկման հմտություններին
  • Դիտարկում ենք աշխատանքային տարբեր ժամային դրույքներ:
  • Աշխատանքային օրեր և ժամեր՝ երկուշաբթի-շաբաթ՝ 10։00-22:00
  • Աշխատավարձ: ֆիքսված + բոնուսներ + աշխատավարձի վերանայում տարեկան 1-2 անգամ,
Benefits
Annual salary review
Annual salary review
Flexible working schedule
Flexible working schedule
Free tea, coffee and refreshments
Free tea, coffee and refreshments
Reward system
Reward system
Trainings
Trainings
Paid day-offs
Paid day-offs
No dress code
No dress code
Photos
address
Number of employees
1-15
Phone
Phone
+374 95 316550
Industry
Industry
Customer Support, Client Care